Selasa, 21 Agustus 2012




♥ ♥ LOVE DON'T REQUEST ANYTING BUT TO GIVE EVERYTHING THE BEST,,

Bismillahirrahmanirrahim,

Kalau aku mencintai kerana wajah,sudah pasti bukan kamu pilihanku..

Kalau aku mencintai kerana harta,sudah pasti bukan kamu pilihanku..

Jika aku mencintaimu kerana kedudukan,sudah pasti pula kamu bukan yang ku mau..

Kalau aku mencintai kerana Iman dan Takwa, kamu jauh dari yang aku harapkan..

Jika aku mencintaimu kerana selalu inginkan bahagia,kamu sudah jelas2 bukan dalam calon kategoriku..

Kalau aku mencintaimu kerana jarak, ma'af bung! kamu tak akan pernah ada dalam kamus hidupku.

Tapi kamu tau kenapa aku menepis semua itu?
Kenapa aku mempertahankan rasaku?
Kenapa aku memilihmu?
Kenapa aku inginkan kamu jadi Imamku, pemimpin dari keluarga yang akan kita bina?

Kerana,

AKU PERCAYA ALLAH MENITIPKAN RASA SAYANG N CINTANYA KEPADAMU..

AKU PERCAYA ALLAH INGIN MENJAGAMU MELALUI TANGANKU..

AKU PERCAYA ALLAH INGIN KAMU PERCAYA BAHWA ALLAH YANG MAHA ADIL,YANG MAHA TAHU YANG TERBAIK BUAT KAMU..

AKU PERCAYA

LOVE DON'T REQUEST ANYTING BUT TO GIVE EVERYTHING THE BEST (cinta tidak meminta sesuatu tapi memberi segalanya yang terbaik)

Dan aku mau kamu percaya bahwa kamu adalah kiriman_Nya untuk membimbingku ke Jalan_Nya..

Ya Allah ,
Syukur atas semua yang telah Engkau berikan ,
Aku bahagia kerana pernah merasa bahagia..
Aku bahagia kerana pernah merasa semua pahit getir hidup..

SUBHANALLAH,
Hidup yang ENGKAU berikan seperti pelangi..

ALLAHU AKBAR,
Hidupku penuh warna warni..

Aku menyayangi kalian orang2 yang telah ALLAH takdirkan tuk bertemu dalam hidupku ...


Tidak ada komentar:

Posting Komentar